Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Τα κόμικς μας και κλήρωση βιβλίου!

Σήμερα στο σχολείο σκεφτήκαμε και γράψαμε
ένα κόμικ ή μια ιστορία με κάποιους αγαπημένους μας
 ήρωες κινουμένων σχεδίων!



Πείτε μας  τη γνώμη σας για το ποιο κόμικ σας αρέσει πιο πολύ και αυτόματα μπαίνετε στην πρώτη κλήρωση που θα γίνει από μας στην τάξη με τα ονόματα όσων σχολιάσουν σε αυτήν την ανάρτηση για να κερδίσουν το παρακάτω βιβλίο!
Η κλήρωση θα γίνει την Δευτέρα  2-5-11. Προλάβετε!

Σπαρταριστές σπαζοκεφαλιές, πολύχρωμες ζωγραφιές, ανεξερεύνητοι λαβύρινθοι, ξεκαρδιστικά αινίγματα, πρωτάκουστοι γλωσσοδέτες, και χίλια δυο άλλα ακόμα. Είτε είσαι μικρούλης, είτε έξυπνος, είτε εξυπνούλης, είτε είσαι ιδιοφυΐα, έλα, γιατί είναι μία, μόνο μία, η Ονειρεμένη Φρουτοπία!


47 σχόλια:

  1. Τι υπέροχες ιστοριούλες !!!
    Ειλικρινά δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω, γιατί όλα τα παιδάκια έκαναν εξαιρετική δουλειά !!!!
    Συγχαρητήρια παιδιά αλλά συγχαρητήρια πολλά σε σένα Βανέσσα, που αγαπάς τόσο την δουλειά σου και τα παιδιά.
    Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα, καθώς και την εξαίρετη συνάδελφο σου Αναστασία, πάλι από Δημοτικό Σχολείο της Κομοτινής !!!
    Σας καμαρώνω και μακαρίζω τα παιδιά και τους γονείς τους, που έχουν τόσο σπουδαίες δασκάλες !!!
    Καλή εβδομάδα και Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είστε φοβεροί!!! Δεν έχω λόγια!
    Νομίζω πως υπάρχουν πολλοί μικροί καλλιτέχνες στο τμήμα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ στα μικρα αλλα και στην δασκάλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βανέσσα, είναι απίθανη και απίστευτη η δουλειά που κάνεις! Ο γιος μου είναι τεσσάρων και ήδη αρχίζει να "κολλάει μαζί σου". Και μαζί του και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλλιτεχνική φλέβα αυτό το σχολείο! μπράβο! χαίρομαι κάθε φορά που μπαίνω σε αυτο το blog! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους σας κι ευχαριστούμε ακόμη μια φορά! Τι ωραία ξυπνάει κανείς με διαβάζοντας τα όμορφα σχόλιά σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι όλα υπεροχα...Καποια στιγμη πρεπει να περάσω και τα κομικς των δικων μου μαθητων!

    Μπράβο στα παιδια αλλα και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το πιο σημαντικό σε αυτήν τη τάξη είναι ότι έχουν ενσωματωθεί πλήρως οι νέες τεχνολογίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/4/11, 4:15 μ.μ.

    Μου άρεσε πολύ το <> και ο <>!!!
    Βέβαια,συγχαρητήρια και στα υπόλοιπα παιδιά!!

    Μαρία
    Από Αθήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/4/11, 4:16 μ.μ.

    Μου άρεσε πολύ το Στρουμφοχωριό και ο Μικρός Νικόλας !!!
    Βέβαια,συγχαρητήρια και στα υπόλοιπα παιδιά!!

    Μαρία
    Από Αθήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος12/4/11, 6:06 μ.μ.

    Το αγαπημένο μου κομικς ήταν το Στρομφοχωριο και η Μινι και ο Μίκυ!Αννα Μάινα@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος12/4/11, 7:33 μ.μ.

    Το αγαπημένο μου κόμικ είναι ο μικρός Νικόλας!

    Γεωργία Κούργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/4/11, 8:24 μ.μ.

    Πολύ ωραίο φαίνεται το βιβλίο που έκανε η κυρία μας ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος12/4/11, 8:25 μ.μ.

    Άννα Σταμπουλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος12/4/11, 8:26 μ.μ.

    Άννα ΣταμπουλήΚυρία πολύ ωραίο είναι το είδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος12/4/11, 8:29 μ.μ.

    Γεια σας κυρία! Ωραία τα κόμικς μας. Εμένα μου άρεσε πολύ το Στρουμφοχωριό!

    Δήμητρα Δ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος12/4/11, 9:59 μ.μ.

    Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ο Νέμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος12/4/11, 10:03 μ.μ.

    Πολύ ωραία τα κομικ των παιδιών!!!
    Μπράβο σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα! Μην ξεχνάτε να γράφετε το όνομά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος13/4/11, 2:32 μ.μ.

    Πιο πολύ μου άρεσε ο Μικρός Νικόλας αλλά και οι άλλοι συμμαθητές μου έκαναν καλή δουλειά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος13/4/11, 2:33 μ.μ.

    Από Αθηνά ξεχασα να γραψω ονομα εγω το εστειλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος13/4/11, 3:57 μ.μ.

    Ωραίο κυρία το βιβλίο πως το κάνετε?
    Άννα Σταμπουλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος13/4/11, 4:40 μ.μ.

    Μπράβο στα παιδιά πολύ ωραία τα κόμικ
    όλων των παιδιών. Πολύ ωραία ήταν το κόμικ η Μίκη και ο Μίνη ,ο Νεμο και ο Μπομπ Σφουγκαρακης !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος13/4/11, 5:54 μ.μ.

    Γεια σας είμαι μία μαθήτρια της κ. Βανέσας που έχει φτιάξει το Χαρούμενο Δημοτικό ειλικρινά δεν ξέρω ποιο να διαλέξω μου άρεσαν όλα! ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος13/4/11, 6:31 μ.μ.

    Ολα είναι τέλεια συγχαρητήρια στην κ. Βανέσσα. Εμένα μου άρεσε πολύ ο ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ του Καμπάνταη!!!! Μπράβο σε όλους σας!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος13/4/11, 8:41 μ.μ.

    Αχ, τι τέλια πράγματα που κάνατε είναι τέλια!!!!! Μπράβο σας παιδιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο, παιδιά! Είστε απίστευτα δημιουργικοί! Διαλεχτές ιστορίες και υπέροχα σχέδια!
    Τυχερή η δασκάλα σας! Φαντάζομαι πόσο σας καμαρώνει! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο παιδιά, σπουδαία τα κόμικ σας! Μπράβο και στην κυρία σας για την ωραία παρουσίαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος14/4/11, 10:38 π.μ.

    Πιο πολυ μου αρεσε ο μικρος Νικολας και τα Στρουμφακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος14/4/11, 12:18 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΤΟΥΣ.Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΗΡΩΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ Ο ΝΕΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος14/4/11, 3:12 μ.μ.

    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑ ΠΟΛΥ Ο ΜΠΟΜΠ Ο ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ!! ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΠΑΝΤΑΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ!!!ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος14/4/11, 5:42 μ.μ.

    ego psifizo th skiloperipeteia ths dhmhtras. anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος14/4/11, 6:41 μ.μ.

    Μπράβο! μπράβο! πολύ ωραία τα κόμικ των παιδιών. Πολύ ωραίο κόμικ ηταν ο Μπομπ Σφουγκαράκης του Δημήτρη Καμπάταη και ο Νεμο. Μπράβο σε όλα τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστούμε για τα σχόλια αλλά δεν ξέρουμε ποιοι είστε αν δε γράφετε και το όνομά σας στο τέλος! Πώς θα μπείτε στην κλήρωση; Να στε καλά όπως και να χει! Καλό Πάσχα σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος15/4/11, 12:54 μ.μ.

    Μπράβο σε όλους , μπράβο στον Μπόμπ σφουγγαράκι και στον Νόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπράβο στην Δασκάλα και σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια - που είναι και ο στόχος - αυτής, και με αρέσει ο Νέμος....της Ερικούλας μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπράβο σε όλα τα παιδιά και στην Δασκάλα σας την Βανέσα. Ολα μου άρεσαν και αυτό της Ερικά μου με τον Νέμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστούμε κ.Τσουκαλά για τα καλά σας λόγια και μπράβο στο καμάρι σας,την Έρικα! Ευχαριστούμε και τους υπόλοιπους! θα τα ξαναπούμε τη Μ. Δευτέρα παιδιά, όταν θα επιστρέψω από ένα σύντομο ταξιδάκι! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γκρέτα Αστεράκη16/4/11, 2:56 μ.μ.

    Όλα ήταν τέλεια αλλά πιο πολύ μου
    άρεσε η ιστορία με τον Πίτερ Παν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ καλή δουλειά παιδιά!!! Μπράβο σας!!! Άρεσαν πάρα πολύ στους μαθητές μου τα κόμικς σας. Προσπαθήσαμε την Παρασκευή να τα σχολιάσουμε, αλλά δεν το καταφέραμε επειδή είχαμε πρόβλημα με το ίντερντ.Ήθελα όμως πολύ να σας συγχαρώ και να πω και ένα μπράβο στη δασκάλα σας. Είστε τυχεροί που την έχετε,είναι τυχερή που σας έχει. Σ΄ένα τέτοιο περιβάλλον, με τόσα ερεθίσματα εκδηλώνονται και αναπτύσσονται όλα τα ταλέντα.
    Καλό Πάσχα από μένα και τους μαθητές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ευχαριστούμε Γκρέτα και Ολοήμερο Κουτσελιού! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος18/4/11, 11:16 π.μ.

    Γειά σας ειμαι η Ζωή και πιο πολυ απο όλλα μου αρεσε...ο Μικρος Νικόλας και ελπίζω να κερδήσει η αννα Μάινα τη φρουτοπια γιατι εχει τους περισσοτερους ψίφους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εμένα πιο πολύ μου άρεσε το στρουμφοχωριό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος29/4/11, 6:55 μ.μ.

    Συγχαρητήρια!!! Πολύ ωραία δουλειά!!!
    ΜΠΡΑΒΟ σε όλα τα παιδάκια και στη δασκάλα τους.
    Μου άρεσε πολύ το κόμικ με την ιστορία του Νέμο αν και όλα τα υπόλοιπα είναι υπέροχα!!!
    Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους.

    Λία από Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Συγχαρητήρια σ΄ όλα τα παιδιά και κυρίως στην δασκάλα. Εμενα μου άρεσε πολύ ο Μπομπ Σφουγγαράκης του Δημήτρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κατερινα29/4/11, 7:32 μ.μ.

    Ωραια δουλεια συγχαρητηρια. Ελπίζω να κερδισει ο φιλος μου ο Δημήτρης με το Μπομπ Σφουγγαράκι!!!Δημήτρη Δυνατά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλό Πάσχα!!!! Το ωραιότερο είναι του Δημήτρη ο Μπομπ Σφουγγαρακης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή





Γράψε το Email σου για να ενημερώνεσαι για ό, τι καινούριο συμβαίνει στο Blog μας!

back to top