Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Πασχαλινές Λαμπάδες

Πέρυσι κατασκευάσαμε πασχαλινά σπιτάκια γεμάτα με λιχουδιές! Φέτος θα κάνουμε τις δικές μας χειροποίητες λαμπάδες με ό,τι υλικά έχουμε σπίτι ή από τη φύση. Οπότε σας θυμίζω ότι θα χρειαστούμε: μία (ή δύο) μονόχρωμη-ες λαμπάδα-ες, κορδέλες ή σκοινάκια, κουμπιά , χάντρες, παλιά παιχνιδάκια, αποξηραμένα είδη και ό,τι άλλο υπάρχει σπίτι που θέλω να έχει η λαμπάδα μου!!! Παρακάτω υπάρχουν μερικές ιδέες που μπορώ να πάρω για να προετοιμάσω καλύτερα τα υλικά μου.




8 σχόλια:

  1. ολες ειναι πανεμορφες !!!!!!!!πιο πολυ μου αρεσαν τα κουμπια,δεν εχω ξαναδει τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου πω την αλήθεια και μένα αυτή μου άρεσε! Είναι η πιο πρωτότυπη!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ περιμένω να δω τις δικές σας, που σίγουρα θα 'ναι υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλες οι λαμπάδες είναι όμορφες και καλοφτιαγμένες! τι όμορφο blog! γεμάτο χρώμα, φαντασία, φρεσκάδα και πολύ κόπο! μπράβο! είναι ωραίο να συμβαδίζει το σχολείο με την πραγματικότητα και την εξέλιξη της τεχνολογίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε Ιωάννα με το επίσης ωραίο blog!Βέβαια, δεν είναι δικές μας, απλώς ευελπιστούμε να γίνουν σαν κι αυτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕς!!Με τα κουμπια πολυ πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή





Γράψε το Email σου για να ενημερώνεσαι για ό, τι καινούριο συμβαίνει στο Blog μας!

back to top