Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Το τραγούδι του κλόουν!

Σήμερα στο Ανθολόγιο ασχοληθήκαμε με το ποίημα
 "Το τραγούδι του κλόουν."

Στίχοι,Μουσική Γιώργος Μαρίνος

Δεν έχεις που να κοιμηθείς,δανείσου το παπούτσι μου
δεν έχεις πού να ζεσταθείς,δανείσου την καρδιά μου

Δεν έχεις πού να πιεις νερό,ξεδίψασε στο δάκρυ μου

δεν έχεις πού να ονειρευτείς,δανείσου τα όνειρα μου 
Κρύβω βαθιά στις τσέπες μου,δυο ψίχουλα ψωμί,
κρύβω τον ήλιο, τα πουλιά,κι ένα άσπρο γιασεμί

Κι όλα θα γίνουν αύριο,καρβέλια, χρώματα

για να χορτάσουν των παιδιών,μάτια και στόματα...


ΚΛΙΚ για να εκτυπώσεις κλόουν για ζωγραφική!


Κι εδώ οι δικοί μας κλόουν με τα μηνύματά μας 
για έναν καλύτερο κόσμο!


8 σχόλια:

  1. Πόσο χάρηκα που άκουσα το τραγουδάκι....!Από τότε που το έκανε η κόρη μου στο σχολείο και το διάβασα, έβαλα αυτά τα λόγια στο blog μου!Μου αρέσουν πάρα πολύ!Επίσης να σου πω πόσο ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για την δουλειά που κάνεις,πραγματικά μακάρι όλοι να ήταν σαν εσένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφοι οι κλόοουν σας παιδιά! Μπράβο! Βανεσσάκι τι φοβερή παρουσίαση είναι αυτή; Θα "δανειστώ" τη σελίδα αυτή κι εγώ,ελπίζοντας να μη σε πειράζει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε!Πού να δεις και τα καπέλα μας! Δανείσου ό,τι θέλεις,φυσικά!Τίποτα δεν είναι κανενός!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ζωγραφιές είναι υπέροχες !! πολύ ωραία και τα μηνύματά.

    Μου άρεσε επίσης και ο τρόπος παρουσίασης. Θα δοκιμάσω και εγώ το πρόγραμμα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι οι κλόουν σας!!! Ωραίο ιστολόγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο ιστολόγιο με πανέμορφους κλόουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φανταστικο εξαιρετικη προσπαθεια!!! κλοουν the best..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο τραγουδάκι από τα παιδιά.... 10000 Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή





Γράψε το Email σου για να ενημερώνεσαι για ό, τι καινούριο συμβαίνει στο Blog μας!

back to top