Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Τεστ Αντίληψης



4 σχόλια:

  1. Την αρκούδα ομολογώ δεν την είδα αλλά τα χρώματα τα είπα σωστά κι ας έγραφαν άλλα οι περισσότερες λέξεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα το ιστολόγιο σας και έχω διαβάσει σχεδόν όλες τις αναρτησεις σας!Συγχαρητηρια για την ομορφη δουλεοια σας....Θα μπορουσα να δανειστώ καποια βιντεάκια για τους μαθητές μου;Εχω και εγω τεταρτη τάξη ( και μαλιστα το Δ2) και πιστευω αξιζει να τα δουν και τα δικα μου παιδια.

    Καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!Εννοείται Άννα ότι μπορείς να δανειστείς ό,τι θέλεις και χαίρομαι πολύ που βοηθάω!!!Να σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με συγκλόνισε το δεύτερο τεστ, βρήκα τον αριθμό στις πάσες, αλλά η αρκούδα όντως μου ήταν αόρατη. Ανησυχητικό...Μεγάλη προσοχή λοιπόν στους δρόμους...

    Συγχαρητήρια για τη σπουδαία δουλειά στο ιστολόγιο, από τα πιο χρήσιμα και ενδιαφέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή





Γράψε το Email σου για να ενημερώνεσαι για ό, τι καινούριο συμβαίνει στο Blog μας!

back to top